Як Ефективніше Перевантажувати Єгипетську сіль?

Як Ефективніше Перевантажувати Єгипетську сіль?

Зміст

  1. Чинна технологія перевалка солі
  2. Проблемні точки класичної перевалки
  3. Слабкі ланки технології перевалки
  4. Рішення для оптимізації перевалки солі
  5. Висновок

Чинна технологія перевалки солі

Класична перевалка насипної солі в Єгипті мало чим відрізняється від перевалки будь-якого іншого насипного вантажу. Автомобілями – зчіпками з високими бортами сіль підвозять у порт для накопичення суднової партії. Вантаж накопичують на критих складах порту. Після приходу судна, сіль за допомогою системи транспортерів або у звичайних самоскидних вантажівках подається на борт або під борт судна. Судновими, рідко портовими кранами з грейферами, вантаж із причалу подають у трюми судна. Норми навантаження судна становлять близько 7 000-10 000 т/добу.

Проблемні точки класичної перевалки

За такої технології використовуються не тільки автомобілі самоскиди, а й великовантажні зчіпки для підвезення солі на склади порту. Зберігання вимагає критих складів великої площі. З фронтальних складів порту сіль транспортується вантажними самоскидами до борту судна і знову висипається на причалі під грейфер судового крана. Тут ми спостерігаємо як мінімум дві перевалки всередині технологічного процесу порту.

Слабкі ланки технології перевалки

Використання спеціалізованого транспорту завжди дорожче транспорту універсального. У ситуації з перевалкою солі, використовуються мінімум два типи спеціалізованих автомобілів.

Вивантаження солі спочатку в критий склад, а потім на причал призводить до збільшення втрат під час перевалки. Крім цього, є ймовірність забруднення продукту і фракційного руйнування. Робота з таким агресивним вантажем, як сіль, призводить до швидкого зносу дорогих основних фондів підприємств.

При нормах 7 000 – 10 000 т/добу, навантаження судна 35 000 – 50 000 т займає від 4 до 6 діб.  Це досить не швидко. Спотова, добова ставка фрахту такого типу судна в різний час цього року коливається від 13 000 до 15 000 дол/добу. Використання власних суднових кранів для навантаження збільшує загальну суму фрахту судна.

Рішення для оптимізації перевалки солі

А тепер уявімо, що було б, якби для навантаження солі використовували універсальні, автомобільні контейнеровози з 20 футовими контейнерами. Вони б замінили бортові вантажівки та самоскиди. Очевидно, що їх потрібно було б менше. Тому що, одні й ті самі контейнеровози працювали б і на плечі фабрика – склад порту, і на плечі склад порту – борт судна.

А що якщо для накопичення суднової партії використовувати не криті, підлогові склади порту, а зберігати вантаж у контейнерах? Зберігання солі в закритих контейнерах на відкритих майданчиках порту буде набагато дешевшим і не потребуватиме великих площ. Таке зберігання дасть змогу уникнути втрат вантажу під час проміжної перевалки на критому складі порту і біля борту судна.

Причальні, контейнерні крани можуть робити до 35 циклів на годину. А окремі оператори-чемпіони навіть до 50 циклів на годину. При завантаженні 30 т солі у 20 фут контейнері, і при використанні тільки одного Rotainer – норми навантаження судна можуть досягати 24 000 т/добу. Судно типу: Handysize, Handymax або Panamax буде завантажено за 1,5 – 2 дні без використання їхніх власних кранів.

Висновок

Контейнеризована перевалка насипної солі через універсальний, контейнерний термінал буде набагато ефективнішою, екологічнішою і дешевшою за перевалку через спеціалізований термінал. При такій перевалці знадобиться менша кількість універсальних вантажівок. Не знадобиться використання критих складів порту. А економія тільки на фрахті судна може скласти від 40 000 до 48 000 дол на партії. 

Автор: Микола Соловйов

Вас також може зацікавити: КОНТЕЙНЕРІЗАЦІЯ БАЛК ВАНТАЖІВ У ЦИФРАХ

Відправте запит та отримайте безкоштовну консультацію.

Отримати консультацію
Обратный звонок