Спеціально спроектовані контейнери для перевезення і перевалки насипних і навалочних вантажів.
Контейнери забезпечують стандартизований і спрощений підхід до обробки насипних та навалочних вантажів, роблячи вантажно-розвантажувальні роботи більш ефективними.
Вантажі в спеціалізованих контейнерах можуть безперешкодно перевантажуватися з одного виду транспорту на інший (кораблі, вантажівки, поїзди) без необхідності проміжного вивантаження.
Контейнери забезпечують захист від забруднення, вологи і пошкоджень під час транспортування, зберігаючи якість і цілісність насипних та навалочних вантажів.
Спеціалізовані контейнери можна використовувати як тимчасові складські приміщення, що зменшує потребу в додаткових складських потужностях.
10фут Open Top контейнер спроєктований для перевезення та перевантаження важких насипних та навалочних вантажів з насипною щільністю >1,5 т/куб.м.
Огляд
Низька вага тари для максимального навантаження
Міцна сталева конструкція
Металева кришка з автоматичними замками
Задній люк
Цілком інтермодальний (автомобільний, залізничний та морський транспорт)
ISO, TIR, UIC, CSC and CCC сертифікований
Варіанти специфікації
Без металевої кришки
З тентом замість металевої кришки
Без заднього люка
Вивантаження
Грейфер зверху
Річстакер з нахилом спредера у горизонтальній площині через задній люк
Будь-який кран з опцією грейферного режима через задній люк
Автомобільний, самоскидний напівпричіп-контейнеровоз через задній люк
Низька вартість перевезення залізничним транспортом. Потребує меншу площу під зберігання на терміналі. В порожньому стані можливо перевозити: до 8 одиниць на залізничній платформі, до 4 одиниць в напіввагоні, до 4 одиниць на автомобільному транспорті. Низька вага Rotainer для вивантаження.
Галерея
20фут Half High контейнер спроєктований для перевезення та перевантаження важких насипних та навалочних вантажів з насипною щільністю >1,5 т/куб.м.
Огляд
Низька вага тари для максимального навантаження
Міцна сталева конструкція
Металева кришка з автоматичними замками
Задній люк
Цілком інтермодальний (автомобільний, залізничний та морський транспорт)
ISO, TIR, UIC, CSC and CCC сертифікований
Варіанти специфікації
Без металевої кришки
З тентом замість металевої кришки
Без заднього люка
Висота: 1800 мм, 1900 мм, 2000 мм, 2200 мм, 2600 мм, 2900 мм
Вивантаження
Грейфер зверху
Річстакер з нахилом спредера у горизонтальній площині через задній люк
Будь-який кран з опцією грейферного режима через задній люк
Автомобільний, самоскидний напівпричіп-контейнеровоз через задній люк
Низька висота навантаження. Не потребую спеціальних приладів для кантування. В порожньому стані можливо перевозити: до 8 одиниць на залізничній платформі, до 4 одиниць в напіввагоні, до 4 одиниць на автомобільному транспорті. Низька вага Rotainer для вивантаження.
Галерея
20фут Swapbody контейнер спроєктований для перевезення та перевантаження легких насипних вантажів з насипною щільністю від 0,3 т/куб.м.
Огляд
Великий внутрішній об'єм
Міцна сталева конструкція
Металева кришка з автоматичними замками
Верхні люки для навантаження зверху, не знімаючи кришки
Задній люк
Цілком інтермодальний (автомобільний, залізничний та морський транспорт)
ISO, TIR, UIC, CSC and CCC сертифікований
Варіанти специфікації
Без металевої кришки
З тентом замість металевої кришки
З торцевими дверима
Без заднього люка
З боковими люками для вивантаження не знімаючи з залізничної платформи
З внутрішнім об'ємом 55 куб.м
Вивантаження
Грейфер зверху
Річстакер з нахилом спредера у горизонтальній площині через задній люк
Будь-який кран з опцією грейферного режима через задній люк
Автомобільний, самоскидний напівпричіп-контейнеровоз через задній люк